Stay Home

29



Listen to “Stay Home” by Big & Rich now!

Spotify:
iTunes:
Apple Music:

Follow Big & Rich on:
Instagram:
Facebook:
Twitter:
Official Website:

“Stay Home”

STAY HOME, STAY HOME
NO REASON IN THE WORLD FOR YOU TO ROME
WE’RE ALL IN THIS TOGETHER
NO FRIEND YOU AIN’T ALONE
ALL YOU GOTTA DO IS STAY HOME

WE’RE ALL ABOUT HALF CRAZY
KIDS ARE BOUNCIN’ OFF THE WALL
YOGA’S DONE GOT CANCELLED
MAMA’S PACIN DOWN THE HALL
HOME SCHOOL’S NOW IN SESSION
AND I’M PULLIN OUT MY HAIR
IT’S HALFWAY THROUGH THE MORNIN’
I’M STILL IN MY UNDERWEAR

STAY HOME, STAY HOME
NO REASON IN THE WORLD FOR YOU TO ROME
WE’RE ALL IN THIS TOGETHER
NO FRIEND YOU AIN’T ALONE
ALL YOU GOTTA DO IS STAY HOME

I’VE PURELLED THE SKIN PLUM OFF MY HANDS, IF YALL KNOW WHAT I MEAN
I KNOW WITHOUT A DOUBT MY HANDS HAVE NEVER BEEN SO CLEAN
THE SHELVES ARE BARE AND EMPTY CAUSE SOME PEOPLE JUST DON’T CARE
I’VE GOT ONE ROLL OF TOILET PAPER AND I’M DOWN TO MY LAST SQUARE

STAY HOME, STAY HOME
NO REASON IN THE WORLD FOR YOU TO ROME
WE’RE ALL IN THIS TOGETHER
NO FRIEND YOU AIN’T ALONE
ALL YOU GOTTA DO IS STAY HOME

PICK THE LIVING ROOM GUITAR
THATS SOME GOOD SCREAMIN GUITAR LICKS THERE IM TELLIN YA

STAY HOME, STAY HOME
NO REASON IN THE WORLD FOR YOU TO ROME
WE’RE ALL IN THIS TOGETHER
NO FRIEND YOU AIN’T ALONE
ALL YOU GOTTA DO IS STAY HOME

STAY HOME, STAY HOME
NO REASON IN THE WORLD FOR YOU TO ROME
WE’RE ALL IN THIS TOGETHER
NO FRIEND YOU AIN’T ALONE
ALL YOU GOTTA DO IS STAY HOME

WELL GET THRU THIS TOGETHER
NO FRIEND YOU AIN’T ALONE
ALL YOU GOTTA DO IS STAY HOME

STAY HOME

Nguồn: https://offkilterbike.com

Xem thêm bài viết khác: https://offkilterbike.com/tin-hot/

29 Comments
  1. Cassidy B says

    Lol this is great 😜

  2. Athena Crane says

    Thank you for this song it made me laugh

  3. William Steeves says

    Like the song. EMS worker so can't much as I would like to. So please people if you can please do if not for you., then for the seniors out there an those of us who must work. Thanks

  4. Donna Laws says

    Omg I love it

  5. xg05 says

    How bout no

  6. Marc in FL says

    Song of the MOMENT !!! STAY HOME PEOPLE !!! Slainte' ! Cheers !

  7. L Nguyen says

    Gamers & otakus be like: "Say no more, fam!" :v

  8. firecapt100 says

    Thank you for this. Good to have some humor with a good message. Stay home, stay healthy, stay safe.  God bless America!

  9. Tammy Mason says

    Thank you BIG RICH. We are all in the together. We are a united team.

  10. Doug Skramstad says

    Fantastic! 🙂

  11. 1994civicsi says

    I think I just listen to this 20 times in a row LOL I love it

  12. Terri Longoria says

    Perfect

  13. Jonna Vaughn says

    Love it!

  14. Matt Newsome says

    https://youtu.be/bJ6F2EG399I

  15. LEAGROW says

    STAY HOME STAY SAFE! KEEP READING WITH ME!

  16. Shadow II says

    Gamers be like: stay home? This is too ez, is this level 1?

    Social people be like: why must you make me suffer this .much

  17. Matthew schoenbaum says

    You need to make a music video for this, I'd be a hoot 🤣

  18. Lesley Burnaugh says

    This pretty much fits for what's going on right now.

  19. Pete Avery says

    Brilliant!!!!

  20. MonkeyBombs1945 says

    Would gladly stay home during all this but I'm a "essential" employee in retail. So I have been dealing with all the people who are stupid enough to bring there entire family to the store bc they are bored at home. Stay Home people and only send one person out to get groceries.

  21. MissCreativeMinx says

    Bought the song! Love it! TY

  22. Sapphire Dicson says

    We've sent this to all our country loving friends and it got a good laugh out of my whole family

  23. Linda C says

    👍👍👍😊 Thank you!!!! Great song!!!

  24. Law Farms says

    I can’t stay home , because Wayne farms producing that chicken so all of you at home can have some meat to eat while you stay home. So stay home and eat some chicken 😄

  25. red flame says

    I wished I could stay home. But instead I'm out making the world go round for those non-essential people. You're welcome!

  26. Steve says

    Great song! Hopefully it won’t be too long before we can hear it performed at a concert. Stay home and stay strong.

  27. Al Adams says

    Great Song, Too Bad it will Not have Much Use After the Confinement ends !!

  28. GARZA#88 says

    The 21 thumbs down are the ones out of toilet paper haha!!! 😅🤣😂

  29. Sharon Geyer says

    Great song!! Do you think those who don't like this song are angry they have to stay home, lol?? STAY HOME PEOPLE so we can get this over with!!!

Leave A Reply

Your email address will not be published.