Windows %100 Disk Sorunu En Detaylı 5 Çözümü 2020

30
11



Merhaba arkadaşlar bu videomuz da en kötü sorunlardan biri olan Windows 10 %100 disk sorununun en detaylı ve profesyonel çözümlerini sizler için derledik.

Kullandığımız Kodlar :
1- Komut : net.exe stop “windows search”
Çalıştır : services.msc
2- Komut yok
3- Komut : net.exe stop superfetch
4- Komut : chkdsk.exe
5- Komut yok

➤Kanalımızdaki Linkleri Açmak İçin:
➤Steam Sorunlarının Çözümleri:
➤İnternet Para Kazanmak İçin:
➤Bannerlord REPACK Kurulumu(%100 ÇALIŞIYOR):

➤Kanala abone olursanız seviniriz

➤Discord

➤İnstagram
baykus.beyaz
➤Twitter
beyaz_baykus
➤Steam Profili AzRaiL

➤Steam Profili Başbuğ

➤İş Teklifleri ve Görüşleriniz İçin Mail
bestecrube@gmail.com

Nguồn: https://offkilterbike.com

Xem thêm bài viết khác: https://offkilterbike.com/giai-tri/

30 COMMENTS

  1. Abi normalde disk ilk açtığımda yüzde yüz olurdu sonra hemen düşerdi şimdi ayarlardan kaspersky la ilgili bişey değiştirdim windows defender istedi ondan sonra disk böyle oldu ayarlara girdim kaynak izleyicisinden en yüksek avp.exe o da kaspersky la ilgili durdurmaya çalışınca engellendi diyor aynı şekilde senin gösterdiğin windows search i kapatırken gene engellendi hatası aldım

  2. Dostum ben her pcyi açtığımda windows moduler ınstaller ve windows dil paketi yükleyicisi görev yöneticisinde görünüyor.diak kullanımım %100lerde oluyor 5 – 10 dakika.bu durumu nasıl çözebiliri ve neden her açtığımda yapıyor bunu biliyorsan cevaplar mısın ?

  3. sadece Emülatör deyken %100 oluyo oyun oynuyamıyorum onun yüzünden Nox Bluestack ve digerlerinde

  4. beyler dsik sorunu eğer win 8 ile 10 kullanan varsa bu duruma düşüyor çünkü win 8 ile 10 lara ssd yane esesti programlanmış daha iyi çalıştığı için yane eski hdd kullanan varsa eğer bide win8 felan kullanıyosa görev yöneticisi girip hizmetlri açsın ordanda en aşşığıda windows searc devre dışı bırakarak bu sorunu düzelir bide c diskinizin üzerine tıklayıp özellikler seçip en alttaki bu sürücüdeki dosyaları dosya özellikleri v.s o kutucuğun üzerindeki tıkı kaldırarak tamam demeniz yeterli olucaktır biraz zaman alıcak tabi ama hiç kapatmamanızı tavsiye ederim..

  5. Merhaba abi bende komp iwlemiyor ki dediklerini edeyim açılıyor proqramlar itib geliyor klaviatura ilə tapşırıq menecerin acıyor disk 100% gösteriyor

  6. Abi senin videondaki herşeyi yaptım olmadı ama senin videona giriyom disk 100 den 10 yada 0 a düşüyo 😀

  7. Kardeş chkdsk kodunu yaptim PC yı yeniden başlatınca Fixing (C:) Stage 4 e kadar geldi ama sağ ve soldaki %'ler yaklaşık 2-3 saattir 0 gosteriyo böyle olması normal mi ?

  8. ben (chkdsk.exe) bu komutu yazdığımda bana (Access Denied as you do not have sufficient privileges or

    the disk may be locked by another process.
    You have to invoke this utility running in elevated mode

    and make sure the disk is unlocked.) bu geliyor ne yapıcam yardım lütfen

  9. Bazılarını kapatmaya çalıştığımda erişim engellendi diyor yani erişimim yok ne yapabilirim? Windows 7 kullanıyorum

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here